Wpisy archiwalne w miesiącu

Wrzesień, 2017

Dystans całkowity:125.24 km (w terenie 12.20 km; 9.74%)
Czas w ruchu:06:14
Średnia prędkość:20.09 km/h
Maksymalna prędkość:52.70 km/h
Liczba aktywności:5
Średnio na aktywność:25.05 km i 1h 14m
Więcej statystyk

Po południu

Sobota, 30 września 2017 · Komentarze(0)
Małe kółko po południu na zakończenie miesiąca.

A miało być tak pięknie...

Niedziela, 24 września 2017 · Komentarze(0)
W planach były testy nowo zakupionego roweru, niestety przez deszczową pogodę musiałem je zmienić.
Poziomka  jeszcze bez błotników, więc na dzisiejszą przejażdżkę załapał się stary dobry Wagant.
Trasa: Suszki- Stare Jaroszowice- Nowe Jaroszowice- skrótem przez las do Kraszowic- Suszki.

Do Bolesławca

Niedziela, 17 września 2017 · Komentarze(1)
Krótka wyprawa do Bolesławca oraz oględziny roweru i późniejszy zakup.
Zdjęcia wkrótce.

Test szutrowy

Niedziela, 10 września 2017 · Komentarze(2)
Dziś pora na test szutrowy Bluebike.
Na początek asfaltem do Żeliszowa.
Następnie leśnymi drogami do urokliwego o każdej porze roku miejsca o równie urokliwej nazwie...

... Uroczysko Piekiełko.

Z Uroczyska  do Włodzic i dalej już asfaltowymi i częściowo szutrowymi drogami do Kraszowic i powrót do Suszek.
Bluebike zdał test szutrowy bardzo dobrze. Prowadził się równie pewnie jak po asfalcie i dostarczył fantastycznych wrażeń z jazdy w poziomie, po malowniczych leśnych dróżkach, zaliczając kolejne kilometry.

Jazda testowa

Niedziela, 3 września 2017 · Komentarze(3)
Dziś do południa jazda testowa świeżo ukończonej poziomki.

Pierwszy kierunek Raciborowice w odwiedziny do Nahtah, tutejszego eksperta w dziedzinie rowerów poziomych,
który wytrwale służył dobrą radą podczas budowy roweru.(wielkie podziękowania za wiele cennych wskazówek).
Następnie stałą trasą w koło komina, gdzie można było potestować sprzęt zarówno na prostej jak i w terenie pagórkowatym.

Pierwsze jazdy potwierdziły specyfikę rowerów poziomych. Na prostej oraz z górki pozycja półleżąca pozwalała na zmniejszenie oporów powietrza i osiąganie nieco wyższych prędkości w porównaniu z rowerem klasycznym. Pod górki niezastąpione staje się dobre przełożenie, gdyż poziomki ze względu na swoją budowę zazwyczaj mają nieco wyższą masę od rowerów klasycznych.
Zapewne podczas eksploatacji wyjdą jeszcze detale i niuanse konstrukcyjne , które trzeba będzie poprawić lub dopracować.
Jednakże jazda rowerem własnej konstrukcji, który zwraca uwagę przechodniów daje satysfakcję i rekompensuje ilość włożonej pracy.